Torsdagsnatt :)

Och jag har precis kommit hem, var hemma hos Cissi
med Linda och Rosie. Blev fika och skitsnack som vanligt hihi.
Idag har jag inte gjort så mycket vilket har varit skööönt :)
Ibland måste man få vara lite lat. Imorgon blir det väl tvätt och
städ. Ska göra det fint här hemma för på lördag sticker jag och
babe på kryssning med några vänner :D kommer bli skit nice!

Vänner & familjen.
Många gånger så har jag djupa tankar om min familj och mina
bästa vänner. Jag känner att jag visar allt för lite uppskattning
även om man försöker på bästa sätt. Min familj är det bästa jag har!
Har alltid haft det bra och min uppväxt var den bästa, har alltid
känt att jag har min familj vid min sida vad som än händer <3
Samma sak gäller mina vänner! jag säger/skriver ofta att jag må
ha de finaste/godhjärtade vänner och det kommer jag vara evigt
tacksam för! Jag har väldigt svårt att visa mina känslor och sån har
jag alltid varit, vilket är tråkigt för man vill kunna säga/visa en massa
känslor men det bara går inte. Därför är det lättast för mig att skriva av
mig hehe låter som värsta "dagboken" men jag vet att min familj och mina
vänner läser min blogg så detta är tillägnat till er. Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Stinna

Fina ord Petra om di familj.

Kram från Stinna.

2010-08-21 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0