Söndag = tråkigaste dagen på veckan

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls. Bara varit hemma och
ugglat. Nyss tog jag mig ett härligt bad :) och strax ska jag gå
ut med hundarna på promenix. I fredags skulle vi ha varit på slotts
festen men eftersom allt blev så sent så bestämde vi oss för en runda
på harrys. Det var jag, Linda, Rosie och Sofie. Vi hade jätte skoj och
herregud vad vaarmt det var inne där. fick springa ut då och då för att
inte svettas ihjäl haha. Igår hade jag, Rosie och Beri myskväll, film +
en massa snacks. Inte ofta Beri är hemma så det var riktigt skoj att få
se henne ♥

Har snott några kort från Soffan som vi tog i fredags. Min kamera är skit
skum så alla mina kort blir bara vita?! aja, får väl se om det är nåt att fixa
annars får jag väl skaffa mig en ny.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0