Usch för huvudvärk!

Idag har jag känt mig seg och allmänt trött :/
Och på köpet så har jag haft lite huvudvärk också, jag som nästan
aldrig brukar få det. Jaja, nu har jag iallafall hunnit vika tvätten, diskat
och gjord det fint här hemma. Ska ta och softa nu med kaffe koppen för
sen sticker jag iväg till jobbet. Imorgon ska jag iväg och fixa det sista med
vigselringen och sen är den klar :D det som ska fixas är att dom ska lägga i
fler stenar så imorgon ska jag dit och då bestämmer jag mig för hur jag vill
ha den :D skojsigt! Jaha men ni får ha en bra onsdag gott folk... syns o hörs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tror att det är fullmåne idag.. Då brukar man ju få huvudvärk. Har det jag med :/

2010-04-28 @ 20:40:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0