STORM

Herregud vilket väder det blev idag då :( Jag och babe åkte iväg
med hundarna förut men tyvärr blev det ingen långstund just för
denna blåst :/ usch vill egentligen inte gå utanför dörren idag hehe.
Nu har jag badat hundarna, vikt tvätt, diskat och snart ska jag damm-
suga. Sen ska jag lägga mig i ett skönt bad och ta det lugnt en stund,
för ikväll ska jag, älskling, hans mamma + hennes kille ut och äta mat,
ska bli hur mysigt som helst! Sen får vi se hur kvällen kommer att fortsätta
Blir väl nåt skojsigt iallafall. Imorgon ska vi hopppas på fint väder för då ska
jag och Sandra dra iväg med våra djur ut på äventyr ;) hur kul som helst!
Ne nu ska jag fortsätta här så jag hinner bli klar med allt...

Ha en super bra lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤Mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Tack söt! :) Hoppas du får en trevlig kväll!

2010-04-17 @ 20:44:24
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men shit haha.. vi som åkte på motorvägen inne i stan o ja fanimej överallt. vi hade en jävla tur..

Hoppas du får en bra dag på jobbet. Puss

2010-04-19 @ 09:36:14
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0