Lördagskvällen

har jag tillbringat här hemma i min ensamhet ;)
Jag jobbar denna helg så det blir lugna puckar hehe.
Har egentligen inget vettigt att skriva utan tänkte bara
uppdatera lite... ska ta och maila en tjej ang min bröllops
tårta, ska göra en beställning så jag har det klart och kan
gå vidare med andra små grejer som jag har kvar att fixa.
Nu börjar stressen att komma haha men det tillhör ju såhär
nära inpå den stora dagen :D
Det som jag känner mest press för är fan musiken haha, jag
måste ta och sätta mig ner och fixa en massa bra låtar som vi
kan spela under kvällen...låten vi ska ha till bröllopsdansen är
nog avklarad, ska väl ha ett godkännande ifrån gubben först :P

Just, jag har nu fått min deklaration och jag är så glad så glad!
Trodde verkligen att jag skulle få betala tillbaka eftersom jag
har fått gjort det de senaste gångerna men nej.. nu var turen
på min sida och jag ska få tillbaka lite pengar... weeiii.....
Alltid gött med en extra slant i fickan.

Jaha.. undra om jag ska ta och göra min redo för att sova...
är inte så värst trött men måste vara pigg till jobbet imorn ;)
Hoppas ni alla har haft bra dag och får en fortsatt trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Allt kommer att gå så bra! :) Du har ju fortfarande tid på dig. Förstår att musiken känns stressig, det är ju ändå rätt många låtar att fixa :) Men du kan ju även ha en skiva typ "absolute dance" eller liknande som går en gång, det gör ju inget att du inte gillar alla låtar men då slipper du välja ut hundratals istället :)

Puss!

2010-04-11 @ 09:35:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0