Jag som barn?

Jag hade lite tråkigt nu ikväll så jag har suttit och
surfat lite och då hittade jag mitt horoskop, men även
ett där det stod hur jag var som barn haha ;) vissa grejer
kan jag tycka stämmer in....


VATTUMAN BARNET:

Vattumän är ganska introverta som barn. De är hemligetsfulla, tänker

mycket och gillar teknik och bilar. De tycker om sina föräldrar men de litar

inte alltid på dem. De tycker inte om konflikter och missförstånd.

VATTUMANNENS BARNDOM:
vattumän är snälla barn, som tycker väldigt mycket om familjelivet.

De vet hur man undviker missförstånd och svårigheter. De är svåra att förstå,

de har en stark personlighet och visar tidigt prov på mognad. De kan vara gåtfulla,

excentriska, och många gånger isolerar de sig. De litar inte alltid på sina föräldrar.

De behöver mycket kommunikation och tålamod.

Vattumanbarnen är säkra på att ingen tror dem och ingen förstår dem.

Därför är de hemlighetsfulla. De vill inte komma i konflikt med någon varför de

håller för det mesta sina relationer och egna tankar hemliga.

De tycker om lugna lekar, djuren och naturen och ibland kan de tycka om att spela

fotboll och andra idrott. De kan också gilla bilar och andra tekniska leksaker.

De kan också läsa verk som de blir nyfikna på.

De önskar sig att bli arkeologer eller geografer när de blir stora,

så att de kan upptäcka nya områden.



Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Det med hemlighetsfulla stämmer in på dig fortfarande :)

Eyas babyhoroskop stämmer in på henne också, kul när det blir så :)

2010-04-27 @ 07:41:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0