Go kväller ;)

Hoppas alla ni har haft en kanon bra helg!
Själv har jag jobbat hela helgen och har haft det mkt
trevligt så jag klagar inte ;)
ikväll kom Rosie över på fika, har inte setts på hela helgen
och det är ovanligt eftersom vi oftast ses typ varje dag haha.
Hon åkte nyligen hem... och nu har jag fixat iordning tvätten för
imorgon ska här tvättas för fullt :( hatar när det är massor som
skall tvättas!
Nu har jag också beställt hem ett brudpar, alltså tårtdekorationen
som ska pryda våran tårta fint :P jag har haft svårt för att bestämma
mig för vilken av alla dessa tårtdekorationer jag ville ha.. men nu har jag
hittat en som jag tycker är jätte gullig...
Ne, nu ska jag gå och sova...



vad tycks? dom ska sitta vid kanten på tårtan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej! Hoppas helgen varit bra på jobbet :D

Du dom där tårtparen var ju skit bra ju, dom tycker jag att du ska ta :D

2010-04-26 @ 08:45:16
URL: http://sandrasofias.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Jättefin! Lite ovanligt och snyggt! :)

2010-04-26 @ 13:17:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: M

Jättegulligt! Maila bilden till tårt-tjejen så hon kan förbereda plats på tårtan ;o)

2010-04-26 @ 14:39:17
Postat av: Nina

Jo, det går ju över snabbt. Kommer och går i vågor hela tiden. Men det är nog inte hormonerna då jag hade det redan innan graviditeten.. Är bara trött på att ha det såhär jämt :/

Puss!

2010-04-26 @ 23:05:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0