Bröllopsnatten

Jag skrev tidigare om att det inte fanns ett enda hotellrum
ledig i örebro den 19juni. Sen lyckades jag få tag på ett vanligt
dubbelrum på clarionhotell och bokade det, det var ju ändå nåt ;)
Men idag har jag ringt till dom och lyckades göra en ombokning så
nu har jag bokat deras bröllopspaket i sviten ;D
Vi valde jacuzzirummet såklart! hehe, bytte även ut champagne mot
vin som är mkt godare.


Paketet ser ut så här:

Bröllop Super Lyx
Business Jacuzzirum eller

svit
- Badrockar
- Fruktfat
- Halv falska champagne
- 10 röda rosor på rummet
- Landgång vid ankomst
- Frukost på rummet
- Sen utcheckning, kl 15.00

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Låter bra det! :)

2010-04-29 @ 22:07:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: marzu

Får man fråga vad kalaset går på? hotellnatten dvs :)

2010-05-02 @ 23:44:45
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0