2010-04-22

Sådär då var redan denna dag slut :/ varför måste dagarna
bara rinna iväg sådär?! Jaja, har väl ändå hunnit med en
massa skojsigheter :P först var jag och mamsen iväg till
marieberg och trallade runt och tog oss sen en fika. Sen var
jag med Rosie och kollade lite brudklänningar till henne men
det fanns inge som passade i smaken haha. Jaha, sen har jag
också hunnit med en dejt med Linda & Nina ♥ vi blev inte så
länge men det får vi ta igen nästa gång.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig o
glo lite på tv.. ska försöka somna tidigt ikväll ;)
Upp och jobba imorgon + helgen... så det blir en lugn helg.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaså, prinsessan hittade inget som passade hehe

Hon är för rolig!



Sov gott söt!

2010-04-22 @ 22:59:28
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0