Ska snart dra mig..

Håller på och gör mig i ordning och sen åker jag hem
till mamma en stund. Vi ska ut till marieberg och kolla lite
i affärerna, tror att mamma skulle köpa en jacka. Usch har så
ont i nacken idag :/ tror att jag har sovit väldigt konstigt hehe
ibland undrar man vad man sysslar med när man drömmer haha
kan ju vakna upp och ligga tvärs över sängen ibland :P Vaknade även
imorse pga att min arm var heelt bortdomnad, kunde inte röra den alls
haha såg lite muppigt ut när jag låg där och fick lyfta runt min arm ;)
Jaha, vad ska man hitta på i eftermiddag då? träffa tjejerna kanske? hmm

Nu måste jag snabba mig lite... hörs senare igen :D

Kommentarer
Postat av: Marre

tack så mycket :)

ja jag har alltid vela haft en sådan av mitt eget hår sen ja a liten å nu fick ja en :)

hur är det med dig då?

ikväll ska vi ut en sväng å kolal läget..

synd att du inte va hemme i mora då.

Puss å kram

2009-09-26 @ 09:55:06
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0