Onsdag

Idag har jag haft besök utav Nina ;) hon kom förbi
och vi drack lite kaffe o snackade skit, kuligt. Just nu så
tvättar jag lite.. hinner nog inte tvätta allt så resten får jag
ta imorgon, men ändå skönt att bli av med lite av tvätten :)
Så nu blir det väl bara lugnt tills jag ska dra iväg till jobbet.
Måste käka lite mat men vet inte vad jag är sugen på ? hm..
får komma på nåt lätt att göra hehe. Imorgon ska jag och tjejerna
göra stan osäker :P ska bli kul o gå ut, var ju ett tag sen sist så nu
längtar jag tills imorgon ;)




Kommentarer
Postat av: bee

neeej ni får inte gå ut imorgon...ni ska ut på fredag med mej =)) och lördag lr söndag måste vi låta enzo o hera få leka...enzo komme säkert bli skit kär som vanligt haha...pussar

2009-09-30 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0