Jag lever...

Orkar inte uppdatera nåt egentligen utan tänkte bara
skriva ett kort inlägg så ni vet att jag lever :P idag är jag
verkligen heelt död! kom hem strax inna 5 imorse och sov fram
till 14 typ hahah jag kommer kanske lägga in bilder ifrån Beri´s
bröllop ikväll, för nu orkar jag inte alls.. ska städa lite här hemma nu
innan familjen kommer på besök. Dagen/ kvällen igår var jätte trevlig
och Beri älskling var sååå vacker!! förstå, nu är hon gift ;) snart min
tur hoppas vi på ;) hörs ikväll...

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vill se bilderna!!

Tänkte om jag kunde komma förbi en snabbis ikväll, efter åtta? Är du hemma då?

Puss!

2009-09-06 @ 16:44:24
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Bee

alla ni va oxå jättefina.. du passar grymt bra i svart såå vacker =)) synd att jag inte fick lite mer tid er varje gr jag skulle va med er va de nån jävel som jag inte ens känner som drog iväg =/ blev irriterad på dom speciellt när jag stod o tog kort med rosie o linda så drar nån **** iväg mej mitt i bilden =/ va aså sur ska ringa dej nu fan =)) haha de va såå länge sen jag prata med er...har saknat er..föresten jag blev sååå glad o såå stolt över er alla när ni öre+gbg tjejer gjorde eran egen dansled fan va grymt bra ni va =D



ps vart va jonas o ante?

2009-09-07 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0