Hos mina föräldrar...

Ja jag och mamma sitter här och babblar lite och pappa
han sover den stackarn hehe. Jag åkte hit efter jobbet men
först så svängde jag förbi Nina och lämnade en klänning och
snacka lite skit med henne :) ska väl inte stanna här så länge
till.. måste hem och sova ska ju upp och jobba kl 7 imorn.
Och imorgon eftermiddag ska jag och pappa åka till marieberg
och handla lite presenter till mormor och moster. Fan vet bara inte
vad jag ska köpa till mormor?! alltid så svårt att hitta nåt till henne men
vi får väl gå runt där och glo o se om vi kommer på nåt då kanske.
Sen vet jag inte vad mer som händer imorgon. Neh, nu ska jag sticka
iväg så jag kommer hem nångång.


Sov sött! ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Petra!! Kan du inte skicka mormors mailadress

så jag kan skicka en hälsning till Yvonne på 55an.

kram Stinna..

2009-09-15 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0