Hej hopp..

Idag har jag inte gjort så speciellt mkt hehe håller på
och tvättar nu och ska snart ta och städa av golven lite.
Kan vara skönt och ha allt färdigt inför helgen :) Senare så
ska jag väl hem till soffipropp en sväng.. får se vad vi hittar på.
Annars har det väl inte hänt något annat, ganska dött :P
Igår kväll så hade jag, Nina, Rosie och Linda lite film kväll hemma
hos Rosie.. var en mysig kväll med tjejerna.. mkt disskutioner om
olika religioner, sånt kan vara lite intressant och prata om haha låter
svin tråkigt men men :P ne, nu avrundar jag här för mer än så här
skriver ja inte.. är tom i huvudet ;) hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, ibland är det faktiskt jättetråkigt att prata om religioner o sånt men nångång får man faktiskt göra det sörru ;)

Hoppas du har haft/har en bra kväll! Puss!

2009-09-11 @ 22:10:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0