God morgon!

Idag vaknade jag upp strax efter 7 och var jätte
pigg :) även fast vi hade "fest" igår hehe. Igår kväll
så kom det hit en hel hög med folk som ville fira moster.
Vi åt smörgås tårta och drack vin o öl till :) göttans hehe.
Sen efter det så blev det kaffe o annan tårta haha så vi
åt en massa tårta igår :P Ne men det var super kul och jag
tror att moster oxå tycker det. Snart ska vi ner på stan och
shoppa lite, måste hitta dop-present till min släkting som ska
ha dop om nån månad.. vi kommer inte vara med på dopet
eftersom det är ända nere i skåne :/ men men. Ja och ikväll
så ska jag, Peter & Hanna till en släkting och dricka antingen
kaffe eller öl ;) haha...  ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe,
hörs igen senare idag ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får krama moster från mig och hälsa till dom andra. O blir det öl kväll ta en för mig med då är du snäll :P pussiluss

2009-09-19 @ 10:24:20
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0