En lugn stund..

Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem ifrån jobbet nu
ikväll. Har väl mestadels suttit vid datorn ;) förstår inte hur man
engentligen kan fastna så länge framför en dator?! jaja, jag ska iallafall
strax slita mig härifrån för att sen gå ut med hundarna och efter det så ska
jag lägga mig :) är skit trött nu o imorgon ska jag ha sooov morgon :D
börjar inte jobba förrens 16:00 så det är ju as skönt.


läste på aftonbladet nu ikväll att de pengarna som behövdes
för att få hem alle är fixade. på 4dagar fick de ihop 60.000:-
Det finns verkligen godhjärtade människor där ute!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt med sovmorgon! :)

2009-09-14 @ 09:05:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0