Vaccination

Snart ska jag åka in till stan för att bli vaccinerad
mot grissjukan. Är mest nervös över hur dagarna efter
kommer bli.. hoppas på att inte bli sjuk iallafall hehe.
Idag var jag uppe med tuppen så jag har hunnit gjort en
del här hemma på morgonen :) Sen ikväll ska jag jobba sista
passet och sen är ja ledig under helgen :D Imorgon ska jag och
Sofie upp på stan och handla lite och även kolla på lite annat roligt
så det kommer bli så skoj såå :) Nehe, nu måste ja göra mig klar ser
att klockan tickar iväg. Ha en jätte bra dag gott folk.



Gick hur bra som helst att ta sprutan, kände verkligen ingenting :)
O beröm fick jag också för att jag var så lugn och avslappnad hahah..
Tydligen så spänner sig de flesta sa hon.. ha känner mig duktig nu :P

Kommentarer
Postat av: M

Du är så duktig sååå ;o)

2009-10-29 @ 14:03:25
Postat av: Sofie

Hehe jaa du är såå duktig Petra =).

2009-10-29 @ 16:22:45
Postat av: Nina

Duktig :D

2009-10-29 @ 16:33:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: marre

sj skippar ja den där sprutan tvekar hela tiden så känner att det är lika bra att inte ta den när man inte r rikigt säker på vad man vill

2009-10-29 @ 19:54:30
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0