Sådär ja...

Gjort en massa här hemma som damsugning, tvättat
och fixat en massa smått.. tänkte fortsätta tvätta lite mer
imorgon efter jobbet. Ska få besök utav mormor och moster
imorgon så då måste det ju vara fint här hemma ;) ska bjuda
dom på mat men har inte kommit på vad jag ska göra (?)
Snart ska jag ta cykeln och åka iväg till jobbet.. ska klä på mig
varmt för nu är det ju skit kallt ute :/ ska kolla nu vad jag ska ha
på mig och göra mig klar... hörs ikväll o då kommer det komma upp
mera bilder ;)    Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är så duktig som grejar så mkt hemma =). När ska vi ses då :(?. Puss

2009-10-12 @ 21:12:47
Postat av: rosie

Hoppas din dag på jobbet varit bra:)

2009-10-13 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0