Riktiga vänner behöver vi alla!

Ja, mina närmsta vänner är absolut de bästa som finns!
Jag är SÅ glad över att jag har fått dom här vännerna jag har
idag och det uppskattar jag till tusen. Jag vet att mina vänner finns
där och ställer upp för mig i vått och torrt och jag tror de känner det-
samma när det gäller mig, hoppas ja iallafall ;) Jag tycker att man ibland
är dålig på att visa denna uppskattning och därför tänkte jag skriva ner
ett par rader åt mina älsklings tjejer. Alla ni ligger mig varmt om hjärtat
och det kommer ni alltid göra!
Jag känner mig så tacksam att jag fick
lära känna dom här tjejerna och att få ha dom omkring mig i mitt liv.
Vi människor är så jäkla dåliga på att visa uppskattning och det är så lätt
att säga det när det väl är försent, så ta vara på tiden ni har tillsammans!
Jag önskar att alla andra också hade mina vänner, tro mig de är unika :)
Vi har alltid så galet roligt ihop, varesig vi är allihopa tillsammans eller en o en.
Okey, klart vi kan gå liiite överstyr när vi är samlade haha för vi kan nämligen
aldrig bete oss som "vanligt" folk :P hahah... och det är nog det som är den lilla
"charmen", vi kan alla släppa loss och bara leva livet vilket är så härligt!
Jag kan många kvällar ligga och tänka på alla mina vänner, då kan jag säga att
jag ler av glädje <3        Love my girl´s forever!



Hittade en fin dikt som är så passande :)




Som änglar har vingar har jag tid!

När mörkret faller och ljuset inte längre når mig
När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is
När soldaternas tunga kliv  och ljudet klingar från vapen
i en evighets strid
Kan du tala med mig, kan du komma till mig, finns jag där
Och som änglar har vingar så har jag tid.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gumman vad fint du skriver =).

Du är också en jätte go och bra vänn. Och jag är jätte glad över att ha dig i mitt liv!.

Love ya Babe!.

2009-10-29 @ 07:19:09
Postat av: Nina

Va fint du skriver!

Lite ovant att se dig skriva sånt då du inte är direkt den personen som säger såna saker jämt ;)

Jag önskar bara att jag kunde vara med er som förut. Det var VI jämt hehe men tiderna ändras ju och det kommer in en massa andra saker som måste göras än att sitta hos nån och spela arbamie (stavning?haha) jämt :D Men minnena består!

Du har rätt om det där med att man inte visar sina vänner hur man känner, vilket man borde göra oftare!

Saknar ER faktiskt! Love u puss! :)

2009-10-29 @ 09:54:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0