2009-10-25

Hej alla! ;) Hoppas ni alla har haft en jätte bra helg o
en mysig söndag hehe. Usch jag ska snart gå och lägga mig
och gosa med älskligen :) är så jäkla trött och det är ovanligt
att jag blir trött vid den här tiden, brukar ju inte gå och lägga mig
tidigare än 1 hehe. Ska väl kanske sortera iordning lite tvätt ifall jag
ska tvätta nåt imorgon förmiddag.. har inte bestämt än om ja orkar :P
Ska jobba kväll imorgon så jag blir väl hemma och tar det lugnt tills dess.
Nu ska jag vara tråkig och avrunda det här inlägget nu... :/ men just nu
så fungerar inte min hjärna som den ska utan det ända ja tänker på är
sova, sova,sova,sova.... Så godnatt & sov gott!!

Kommentarer
Postat av: linda

Visst var det kul att jag skrev :P

Ja nu ska vi ladda :)

Jag tänkte på kläderna som vi ska hämta...jag kan följa med o hämta för jag e ledig imorrn :)

Calla mig..puss



2009-10-26 @ 08:53:47
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0