tvätta, tvätta,tvätta....






Godmorgon! :)

hehe nu är jag igång igen med min sketna tvätt,
det ända jag gör i mitt liv känns det som :P Inatt blev det
sent men ändå vaknade jag tidigt, tror klockan var runt 8.15
när jag slog upp ögonen men jag låg kvar till 9:30 och bara
hade det myys hehe. Ska snart sätta igång och städa lite mer
här hemma men först ska jag slänga in hundarna i duchen.. dom
blir ju så skitiga i det här jäkla vädret. Sen ska jag iväg och handla
lite mat + hundmat och lite på systemet tills ikväll ;) Idag har jag bestämt
att det blir tacos till middag :D har inte ätit det på ett bra tag så nu är jag
super sugen! ;) jaha, kanske ska ta och göra lite frukost nu.. har äntligen
blivit lite hungrig nu.. har så svårt att äta på engång när jag kommer upp..
perfekt att gå ut med hundarna på prommenad först så hungern kommer
igång hehe :)   Ha nu en jätte bra lördags förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0