Tisdagen den 24/11-09

Idag har jag inte gjort så mkt vettigt :P haha ne men det
blev lite ändrade planer så tvättningen hann jag inte med :/
men det har jag mig själv att skylla för hehhe.. Jag "råkade"
ju somna så jag sov istället :P hahah men super skönt var det!
Först efter att jag slutade jobbet så följde jag med mamma till
stan, hon hade bokat klippning och ville ha med mig :) Sen åkte
vi och plockade upp my från hennes dagis (Jonas är morbror åt my)
Och sen var jag barnvakt ett tag och hon är så snäll och lugn så
det var inga problem... hundarna vart överklyckliga att det kom ett
barn hem till oss hahah.. och lilla my är ju så glad i dom också så hon
satt och kelade med dom ;) Jaa och sen efter det så åkte jag och mamma
till maxi och handlade lite skit haha... Sen åkte jag hem och det var då
som jag somnade... faan vad arg jag blir på mig själv ibland. Jag måste
ju tvätta och idag passade det som bäst...hmm aja får se när jag hinner
med den förbannade tvätten..... Nu har jag varit ute och prommenerat med
hundarna i kylan, skit halt är det också :/ Snackar i tele med Sandra nu så
Jag ska vara social med henne :) Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0