Söndagskväll

Sitter i soffan och tittar på ensam mamma söker med mormor.
Hehe eller ja jag tittar väl inte så mkt utan jag sitter här med datan
i knät och surfar runt på internet. Snart ska jag gå och ta mig ett bad,
ska väl äta lite kvällsmat först. Sen blir det att hoppa i säng för att komma
upp tidigt imorgon. Åh vad jag saknar min käraste där hemma! kommer bli
underbart att få träffa honom igen, saknar honom så otroligt mkt ;)
På tisdag fyller min älskling år och jag har inte köpt nåt ännu :/ hjäälp haha.
Måste komma på nåt imorgon. 


Avslutar inlägget med en skön låt :) enjoy!



Kommentarer
Postat av: Nina

Riktigt skön är den ;)

2009-11-08 @ 22:57:21
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0