Snart gömmer jag mig!!

Usch, det här vädret suger verkligen all ork ifrån mig :(
Har så stor lust att bara krypa ner i sängen och ligga där
tills det är sommar och sol igen :P haha ne kanske inte riktigt
så.. Just idag, känner att jag vill hitta på nåt men det finns ju
inte ett skit att göra... har ingen lust att vara hemma heller för
då kommer jag nog garanterat gå och lägga mig och det vill ja
inte :P har lite sms kontakt med Linda, vi försöker komma på nåt
att göra så vi får se hur det blir med allt. Nu har jag iallafall diskat
och fixat här hemma så det ser någorlunda ut ;) så nu ska jag väl
fortsätta lyssna på musik och vänta tills det händer nåt....


Hoppas ni andra är lite piggare än jag idag ;) haha men jag skyller
verkligen på detta sugiga väder!!!






Kommentarer
Postat av: Emmeli

japp håller med! man blir inte sugen på att göra något..ja har spenderat hela dagen i sängen!



kolla gärna in min blogg :)

2009-11-30 @ 19:42:56
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Linda

Precis sånna dagar som man ska krypa ner under täcket, kolla på the hills och äta OSTFRALLA ;D

2009-12-01 @ 08:43:57
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0