Oh lord

Varför var det så illa tvunget att komma snö idag för?
Jag personligen tycker att det räcker med att snön kommer
typ dagen innan julafton och sen försvinner när julen är över.
Snön ska ju bara finnas till på julen så att man får den där jul
känslan hehe. Visst, jag firar nästan aldrig jul här i Örebro utan
jag åker upp till Särna som ligger uppe vid fjällen och där är det
verkligen RIKTIG jul... så härligt och fint där uppe. Men här blir det
ju bara blask och skit... o då kan det lika gärna va. Haha värst vad jag
spyr galla i detta inlägg :P nedå så farligt är det inte... Låt snön komma
men ge fan i att piska mig i ansiktet när ja cyklar.. för det är det sämsta! :P
Nu är jag ledig i 4dagar framöver :) Imorgon ska jag tvätta och fixa lite här
hemma... kanske nån som vill ses en sväng på förmiddagen? Sen ska jag
umgås med min kära älskade man här hemma :D Måste vara med honom
nu när jag blir borta i helgen :), kommer sakna honom såå mkt!!
Nehe, undra om ja ska ta och bege mig ut med dogsen? usch orkar inte men
sånt är ju ett måste så... Sen blir det nog lite fix här hemma innan jag går och
sover.. Hoppas ni alla sover så gott inatt... Och nu håller vi tummarna på att
snön är borta imorgon när vi vaknar :P


GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: rosie

ahahhaah vilken bitter F**** :P

Här i sthlm finns det inge snööööö yeeeeyyyy:D

2009-11-05 @ 00:36:54
Postat av: Sandra

Jag håller med rosie jävla bitter f**** haha

2009-11-05 @ 08:55:25
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Nina

Du har så rätt!

Gillar inte heller snön värst mycket. Speciellt när man får stå ut med den i FLERA månader! Borde vara bara över ett par dagar som du säger ;)

Puss!

2009-11-05 @ 09:08:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: linda

Jag säger samma som du Pe...Fan vilket väder...Men nu e snön borta :D:D wii

2009-11-06 @ 10:47:56
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0