Magont!

Vaknade vid 5-tiden imorse och hade så jävla ont i magen!
Det var en sån smärta som höll i hela tiden och det kändes inte
som illamående eller magsjuka utan det var mer som att jag hade
fått ett kraftigt slag i magen. Jag låg och vände runt i sängen för att
hitta nån bra liggposition men inget hjälpte. Jag gick upp men kunde
knappt gå utan jag fick gå förstiktigt framåtlutad och stapla mig in
i tv-rummet för att ligga på soffan en stund. La under kuddar under magen
och försökte sova men det gick absolut inte, värken var så kraftig.
Då vaknade Jonas upp och vart helt skräckslagen stackarn heheh han
började direkt att googla på vad det skulle kunna vara, han var mest
rädd för att det skulle kunna vara blindtarmen. Jag skulle ringa upp sjukhus
rådgivningen och hade plats nr 1 då smärtan bara försvann helt från ingenstans,
då hade jag haft ont i ca 1,5 timma. Så jag la på utan att prata med nån för jag
visste inte vad jag skulle säga eftersom allt hade avtagit. Men en stund senare
så ringde jag dit ialllafall för när vi googlade på magsmärtor så stod det att man
alltid skall uppsöka vård. Hon tyckte också att detta var konstigt och sa att jag nu
inte får ta någon värktablett och skulle detta komma tillbaka så ska jag åka in
akut så de får känna på magen. Usch, vilken morgon det har varit :( gick iallafall
och la mig en stund så nu har jag sovit lite vilket är skönt! :) hoppas att jag
inte får tillbaka värken :/


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka hem till Sally-rally :D
Ha en jätte bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men usch! Kolla upp det där!

2009-11-12 @ 13:42:54
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahah dem där är nog lite väl avancerade för mig :D

2009-11-14 @ 08:59:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0