Kaffe med mamma :)

Nu är jag hemma hos mamma en sväng. Kom hit för
typ 1timma sen.. blir inte kvar här så länge till utan snart
måste ja hem och laga lite mat så jag hinner äta innan jag ska
iväg och jobba. Shit vilket dåligt väder det är idag :/ tappar lusten
till att göra nåt när det är så här. Från det ena till det andra hehe:
Min älskling är så underbar! Imorse när jag vaknade så satte jag
mig vid datorn och då hade han skrivit en kärleks "hälsning" eller va
man ska kalla det hehe. Blir så glad och varm i kroppen när han gör
såna här saker <3 finare människa än honom finns inte! hehe inte i mina
ögon iallafall :P Så fint han har skrivit och de mesta handlade om hur mkt
han uppskattar mig som person och det blir jag ju glad för :)



Nu måste jag rulla hemåt... Ha en härlig eftermiddag/kväll ;)

Kommentarer
Postat av: bee

va gullig han har blivit maken din =))

förr i tiden fick du fira eran 4års dag med mej haha..



fan jag saknar er..kom o hälsa på snart =))



pussar

2009-11-04 @ 15:17:16
Postat av: sandra

JAG SER DET SNÖAR JAG SER DET SNÖAR DET VAR VÄL ROLIGT HURRA. NU BLIR DET VINTER NU BLIR DET VINTER SOM JAG HAR LÄNGTAT HURRA!!!

2009-11-04 @ 20:38:06
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0