Jag död??

hahah Nee va... bara Ninas roliga humor....eller aa egentligen var vi ju båda
med på det :P Så typiskt oss två att hitta på nåt sånt ruttet haha snacka om
att vi har brist på annat. Idag har det varit en fullspäckad dag, började med
att mamma, pappa, Jonas syster + hennes två underbara barn kom hem till
oss och åt middag. JAG har gjort älgstek, potatis, kokta grönsaker och sås, att jag
skulle lyckas såå bra trodde jag aldrig ( Tycker själv att jag är kass på att göra mat)
men denna gång blev det succé :D så jag vart super nöjd vill jag lova! ;)
Senare på kvällen så åkte jag och Linda hem till Sofie och fikade en liten stund..
åkte enbart dit för att spana in Soffans nya frisyr :P haha nee, men väldigt snyggt
blev det!, tummen upp ;) Ja och sen när vi hade fikat klart där så skjutsade jag hem
Linda och åkte själv sen vidare hem till Nina och kom hem för en liten stund. Det är
lika bra att passa på och träffa så många under en och samma dag :) haha för annars
går det ju allt för många dagar emellan alla träffar :/ och så vill vi inte ha det hehe.
Snart ska jag ta och diska lite innan jag går och lägger mig.. mkt skönare att ha det gjort
så kan jag bara ta det lugnt imorgon förmiddag innan jag drar till jobbet ;)











Kommentarer
Postat av: Nina

Haha handen är lika stor som huvudet på den bilden! :D :D

Kul att du kom igår! Puss

2009-11-18 @ 09:23:42
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: aleeekz

men vilken mysig blogg :). älskar vovvar så :)

2009-11-18 @ 11:36:56
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: bee

gatubarn jag svär.

fast jag har flyttat så fortsätter du med luffandet haha =))



du får faktiskt stanna hemma ibland o bara vila o ha tid för dej själv oxå =))



va sägs om o åka till ullared när ni kommer till mej? de ligger bara 1 mil härifrån =D



pussar

2009-11-18 @ 18:00:23
Postat av: Linda

Den där dockan skrämmer livet ur mig, den var ju läskig hahahahahah

2009-11-19 @ 09:27:45
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha ja jag gillar inte den heller värst mycket :P

2009-11-19 @ 14:10:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja dockan ser faktist lite läskig ut på bild men i verkligheten var den inte så farlig ;) Tror mig, jag är fan LIV rädd för dockor! usch det är det värsta som finns, uu får rysningar bara ja tänker på de hahah

2009-11-19 @ 21:45:05
Postat av: Linda

Hahaha, den såg hemskt läskig ut på bilden iallafall, så jag förstår dig Nina :)

2009-11-24 @ 11:54:09
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0