Imorgon kommer jag ha ont!!

Uj uj uj vilken träningsvärk jag kommer ha i mina armar haha.
Körde triceps o biceps idag och jag körde verkligen sten hårt! :)
Får se när jag drar ner till gymmet nästa gång, blir nog kanske efter
helgen eftersom jag far till mormor på torsdag el fredag. Idag så har jag
träffat Linda, Bastian och Sandra :D vi åkte upp på stan och käkade lite
mat + fika på det ;) självklart hihi. Mer än så har jag inte gjort idag.. och
nu snart ska jag ta mig ett varmt bad och sen kanske titta på tv ? haha jag
som ALDRIG tittar på tv :P men ikväll känner jag för att bara ligga och slappa
i soffan :) Imorgon på förmiddagen blir det städning som ligger på schemat,
måste städa av allt här hemma innan jag sticker (fast jag vet att det kommer vara
ett bomb nedslag här när ja kommer hem) hehe, men ja älskar min gubbe
ändå <3  Iofs så brukar han kunna städa och göra fint här hemma innan ja kommer
hem igen om han har "tid" haha. Ne, nu ska jag käka lite mat.. o sen kallar badkaret.


Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom förbi imorgon förmiddag om du vill ;)

Puss!

2009-11-03 @ 21:50:59
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du ser en av mina läsare som inte har nåt innanför pannbenet :P det är det här jag menar.. Rätt åt dig att du får träningsvärk ha det så hörs vi av pussiluss

2009-11-04 @ 08:38:58
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0