Godmorgon

Vaknade av väckarklockan kl 8 och gick upp svin trött
hehe, men tackvare den varma duschen så vaknade jag
till liv. Jag är verkligen som en zombi när jag vaknar, kan
inte heller prata så jag använder mig av teckenspråket när
min älskling frågar nåt hahaha.... Stackarn, han brukar oftast
ha så bra humör på morgonen och så kommer jag dönicken och
"förstör" den mysiga morgonen :P Ne, nu ska jag strax gå ut för
Sandra kommer hit och hämtar upp mig och sen ska vi iväg på
ett ärende ;) Får se sen vad som händer under dagen.. Ska iallafall
träffa Rosie och Linda ikväll och vi ska ha en mysig filmkväll :D


Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul att du tänkt komma :) Blir nog som sagt inte så speciellt men något ska jag väl iaf hitta på ;)

Hör av mig senare angående ikväll. Puss

2009-11-20 @ 09:29:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0