Goddagens

Nu håller jag på och tvättar för fullt.. Var visst inte såå
mkt tvätt som jag trodde men det är ju ändå skönt att
bli av med det :) Ska ta och städa sen också, men först
måste ja ut med hundarna igen... vill inte gå ut i det här
vädret :/ Sen när ja är färdig med tvätten ska jag göra i
ordning middagen, blir lasagne idag :D älskar det!!
Älsklingen min är ledig idag så vi har bestämt att vi ska
hitta på nåt skoj tillsammans ;) Får se vad man kan göra..
Jaa, annars så händer det inte så mkt mer idag.. blir nog till
att packa iordning min väska + saker till Hera inför våran resa
upp till Mora imorgon. Vi ska åka runt 8 tiden så allt måste vara
färdigt ikväll ;) Hoppas att det inte snöar så mkt under bilresan..
Ska byta däck på pappas bil idag så vi åker med vinterdäcken hehe
vågar inte riskera och åka upp dit med sommardäck, nej nej.


Ut med hundarna ska jag nu... Ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

fuck you haha

2009-11-05 @ 12:56:21
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0