Första advent :)

Hej! hehe äntligen har jag börjat piggna till efter gårdagens
bravader haha ;) Hade en jätte trevlig och lyckad kväll och
vi hamnade på harrys. Synd bara att tiden går alldeles för fort
när man har så roligt. Idag har jag bara varit hemma, fick sen
besök utav min bror och hans tjej. Vi advents fikade, jag har gjort
en chees cake idag som jag bjöd på.. gott var det ;) De åkte nyss hem
och nu ska jag väl bara ta det lugnt... funderar på att dra iväg till affären
och köpa mig nåt gott som jag kan smaska på hehe, blir alltid såå sugen
på en massa goda och onyggiga saker när jag är "bakis" :P
Sen blir det väl tv´n kanske om det finns nåt bra ikväll? brukar ju aldrig
titta på tv så jag har ingen aning om det är nåt bra på söndagar hehe
men annars blir det kanske nån film.. får se.


Hoppas ni alla också har haft en jätte bra helg! och ha nu en
suuper mysig advents kväll ;)

 

 



Kommentarer
Postat av: linda

Heej! Mår du bra idag? :) Jag hade lite huvudvärk och var gaanska trött men nu är jag pigg :P

Tack för igår hade skitkul :) By the way jag har två rivsår på min arm som kära du gjorde HAHA...

Jag hör av mig imorrn pussiluss

2009-11-29 @ 19:56:00
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0