Då var det redan slut på helgen

Ja och här sitter jag och är sviin trött.. ska alldeles
snart nanna kudden och bara ha det skönt ;) Imorgon
förmiddag ska jag träffa Linda en snabbis, ska färga hennes
hår och sen på eftermiddagen ska jag jobba. Och i veckan
blir det lugnt, har inget in planerat än så länge.. Nina fyller ju
år på onsdag så jag åker väl och grattar henne nån dag när
det passar henne ;) Oh, i helgen är det ju dags att dra fram
julpyntet :D weeiii... hatar att plocka fram allt men sen när man
har det färdigt så blir det ju sååå mysigt!! jag älskar verkligen jul-
månaden det är en sån skön och härlig känsla jag får i kroppen då.
Ska väl dra mig upp på vinden nu någon dag för att leta fram alla
julsaker haha, har ingen aning om var jag har lagt dom nu när vi
flyttade o så, men tur är väl att jag är så smart så jag märker oftast
mina kartonger, skriver typ julsaker.. då slipper man ju leta som en tok.
Nu ska jag ut en sväng med mina kära hundar.....






Sov nu så gott allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0