2009-11-09

Jaha, då är måndagen avklarad :) Kom hem ifrån Mora
vid 12-tiden och då var det bara att packa upp all packning
och göra klart lite här hemma innan jag stack iväg till jobbet.
Nu har jag pratat en stund med Rosie på telefonen, tänkte på
henne när jag var på jobbet att det var ett bra tag sen vi pratade så
jag tänkte att jag skulle ringa upp henne när jag skulle åka hem.
Då såg jag att jag hade ett missat samtal från henne ;) snacka om
sammanträffande hehe :P Vi sågs ju verkligen varje dag då hon bodde
hemma och nu när hon har flyttat så har vi inte hörts så mkt men det
blir ju så när man har fullt upp med annat. Skönt att du snart kommer
hem igen så vi får ta igen alla våra fika kvällar ;)
Nehe, nu ska jag gå och lägga mig så vi hörs mer imorgon!  Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjabba! Jodå inatt sov jag bättre hehe. vad ska du hitta på idag då? pussiluss

2009-11-10 @ 09:00:03
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Nina

Det kan du visst göra, bara du ger dig fan på det ;)

Synd bara att de gånger jag bakar så är du inte här o hälsar på. Sen när du kommer så har jag typ inget att bjuda på :/

2009-11-10 @ 10:45:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0