Uppdates...

Har precis kommit hem, svängde förbi mina föräldrar
en snabbis efter jobbet :) skulle hjälpa dom med några grejer.
Jag har varit lite rutten på att skriva de senaste dagarna hehe men
så blir det nästan jämt när det är helg, är en upptagen kvinna då :P
Ne i helgen blev det lugnt för min del, jobbade och var hemma o tog det
lugnt så det var en skön helg förutom vädret. Men idag däremot har det varit
strålande väder.. får hoppas på att det blir så veckan ut så man kan få njuta
av solen och samtidigt kanske passa på att få lite färg ;) just nu ser jag ut som
ett lik :/ haha. Imorgon jobbar jag en dag-tur så då slutar jag rätt tidigt :) har
inga planer för dagen än så vi får väl se vad som sker. Men mina planer just nu är
väl att hoppa i säng så jag hinner sova några timmar innan det är dags att gå upp.
Så vi får höras mer imorgon, sov såå gott!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0