Uppdatering ifrån skogsmullen :P

Nu sitter jag här ute i ingenmansland och njuter med kaffe
och sol som värmer så gott :) Jag och mamsen åkte upp hit
till Särna igår eftermiddag, vi var framme strax innan 21. Resan
gick galant.. inte mycket trafik så det rulla på hela vägen upp.
Idag har vi fixat lite här ute i trädgården och snart ska jag ut
och leka med röj-sågen ;) roliga grejer det där. Imorgon beger vi oss
hemåt igen :/ skulle vilja stanna här 1vecka till haha men snart så
har jag semester så då ska jag vara här uppe en längre tid.
Jag har varit jäkligt dålig på att ladda upp bilder ser ja :/ ska ta
tag i det när jag kommer hem till Örebro igen, har massor med kort
i kameran som jag ska lägga upp :) det är så mkt roligare att läsa
en blogg då det visas lite bilder också... inte massa babbel som det blev
i detta inlägg :P Nu ska jag ut o mata björnen som finns här i trakten :P
Den var här förra året och nyligen så sågs den här precis på samma ställe
som innan, skumt men dom kanske alltid går till samma ställen? hoppas
iallafall på att få se den innan jag åker hem :D ne nu avrundar jag här så blir
det mer uppdatering senare ikväll.....

Kommentarer
Postat av: Marre

tjoho!

hur står det till , de va ett tah sen nu.

har sommaren kommit till Örebro än?

vi har då en kanon dag idag, fast ja har jobbat hela förmiddagen ch imorgon har jag oturen att jobba kväll så då försvinner hela eftermiddagen för mig coh det som skulle bli kanon väder imorgon...

men ja får se det sååhär att ja får storhelgs pengarna sen ;) hehe



Kram på dig

2009-05-30 @ 19:20:19
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, lägg in en massa bilder sen :) Kul att se ju!

2009-05-30 @ 23:22:45
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0