Natti natti...

Nu har jag packat klart väskan så nu är jag redo för
att åka upp till dalarna :) pappa kommer och hämtar mig,
brosan o Hanna vid 6:30 så det är nog dags att försöka sova
lite :P tur är väl att jag inte ska köra så då kan jag ju fortsätta
sova i bilen :D ska bli riktigt skönt att komma bort, det ända negativa
är ju begravningen som är imorgon :/

Nu på kvällskvisten så har jag haft Rosie hos mig :)
Hon följde med mig och älsklingen förut när vi åkte
iväg med hundarna så dom fick springa av sig lite. Sen
efter det så hade vi vårat vanliga traditionella natt fika hehe
alltid lika skojsigt o mysigt.


Ne, vi får höras mer imorgon... uppdaterar mer när jag har kommit
fram till Mora... ha det så gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0