Halloj...

Har inte haft någon lust att skriva nåt inlägg idag, men nu
tänkte jag skriva ett inlägg :P

Idag så har jag och älsklingen haft en dag tillsammans :)
Blir inte så ofta att vi umgås hela dagar då vi båda hänger
väldigt mycket med våra kompisar hehe. Vi bestämde oss
för att åka och käka lite mat, vi åkte då till jensens böfhus.
När vi väl kom dit så fick vi först stå och vänta i typ 10-15min på
att någon kom och tog i mot oss så vi kunde få sätta oss vid ett bord.
Sen när vi hade beställt så tog det ca 20min tills vi fick våra drickor?!
Jävlar va irriterade vi var, Jonas kollade på klockan och tog tid tills vi fick
våran förrätt som var nacho tallrik och ett vitlöksbröd, det tog 50minuter.
Visst det var ganska mycket folk där men ändå ska man fan inte behöva vänta
sååå länge. Jonas gick fram efter en stund och frågade hur länge det var kvar
tills vi skulle få våran mat. Dom svarade då att de inte ens hade börjat med de, då
hadet det gått över 1timma. Vi sa då att vi vill betala för förrätten och drickan för
vi har inte tid att sitta o vänta längre. Kan ju poängtera att ALLA där klagade
på servicen, det var folk som hade suttit där längre än oss och inte fått sin mat.
Jag menar, det är inte det billigaste stället att äta på och då är det inte värt pengarna
om man ska behöva sitta där hela natten tills dom är klara, vafan man började undra
om kocken hade somnat eller nåt. Ja men iallafall så gick vi därifrån till slut och
vi slapp betala, vilket jag tycker är helt rätt! Jag har ju ätit där förut och då har
dom varit snabba med maten men  idag var det verkligen kalabalik, får se om man
vågar ge de en chans och gå dit en annan gång.



Nu ska jag diska lite och sen ska jag bädda ner mig i sängen :)
Go´natt puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Du måste ju säga vem som passade bäst i vilken frisyr haha skoja

2009-05-23 @ 10:55:57
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0