Färdig badad ;)

Nu har jag precis kommit upp ur ett skööönt bad :)
Var nästan så att jag somnade när jag låg i det varma vattnet :P
hehe... Nu ska jag snart gå och lägga mig, tänkte bara sitta en "liten"
stund framför datorn. Den såkallade lilla stunden kan ibland bli flera
timmar haha.. men inte ikväll, känner att jag är svin trött nu. Imorgon ska
jag jobba igen och vi ska på konsert på kvällen :D Weeiii... fan vi ska se
hammerfall, tufft eller vad?! kommer nog bli riktigt grymt kan jag tro.
Så nu har jag laddat med öronproppar så jag inte blir hörselskadad ;)
Blir nog ett inlägg imorgon bitti innan jag drar.. hörs mer då!


Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Syrran ska också på den konserten ;)



Har gjort en header, men du får kolla först ifall du gillar den.

Visste inte vad du ville ha för färger och så, men om du säger till så kan jag göra en ny ;)

2009-05-09 @ 01:09:41
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Hade du kul igår? ;)

2009-05-10 @ 21:28:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0