Dags att sova!

Ska bara slänga in ett inlägg först hade ja tänkt ;)
Rosie har varit här hos mig ikväll, fikade lite på fruktsallad
+ grädde MUMS! det var riktigt gott, förutom att jag glömde köpa
bananer som jag brukar blanda i :/ hahah. Annars så har jag inte
gjort så mkt annat idag, skulle ju göra nån god middag MEN jag råkade
somna så jag sov till typ 20:00 hahah snacka om trött efter allt springande
ner till tvättstugan :P Får väl göra ett nytt försök imorgon igen.

Ne, nu ska jag gå och sova medans jag är trött, sitter jag här en
stund till så lär jag piggna till. Sov så gott allihopa så hörs vi mer
imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Rosie

God natt häxa hahahah

2009-05-20 @ 00:56:16
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0