Äntligen..

Så kom det fina vädret fram ;) Det är väl inte värsta
sommar-vädret men lite sol är aldrig fel.  Jag har städat
undan och fixat en massa här hemma, putsade av ute på balkongen
så nu är det fräsht o snyggt där ute :) så äckligt när all pollen ska lägga
sig som ett täcke på bord o stolar. Ja o sen så håller jag även på att
tvättar för fullt, slängde ALLT  jag kunde hitta i tvätten haha men det är så
mycket skönare när verkligen allt är tvättat. Sen är det väl dags för det
svåra valet inför idag, nämligen vad jag ska laga till middag?! jag funderar o
funderar men kommer fan inte på nåt gott :/ någon som har nåt förslag? ;)
Senare så ska jag nog träffa Rosie, får se om vi hittar på nåt eller om vi bara
"hänger" nånstans...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska iallafall göra en gryta mums bara lök morötter och gräddsås o självklart kött. Till potatis och en grön sallad. hehe puss

2009-05-19 @ 16:40:03
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag glömde skriva med svartvinbärs gele :P

2009-05-19 @ 16:40:44
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: bee

hmm laga kycklingfile med wok o ris o tzatsiki som sås göörrr gött =D



e du ledig idag?

2009-05-19 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0