Tråkiga blogg....

Ja, bloggen blir så jäkla tråkig när det bara är en massa text och
inga bilder. Så nu måste jag skärpa mig och lägga in mer bilder haha men
jag fick ju virus på min dator för ett tag sen och då tog jag bort alla bilder
som låg på datorn. Så nu blir det till att ta massa bilder igen så jag kan liva
upp denna döds-tråkiga blogg :P

Ja idag så har jag vart en sväng med Sandra på stan, hon hade tid hos
frisören och jag följde med som moraliskt stöd när hon skulle klippa sig :P
Och efter det så gick vi och käkade mumsig pizza, eller ja, min var iallafall
god men Sandra tyckte att hennes var smaklös. Men inte så konstigt när man
beställer en sån äcklig pizza som hon gjorde :P haha vad är det man brukar säga,
smaken är som baken hahah. Nedå, nu va jag taskig :P
Ja och sen efter det så åkte vi hem till Sandra och fika + spelade kort. Vi körde
typ 100 omgångar av stress och ändå så förlorade hon hela tiden ;) bara för
att jag är bäst!
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med allt gott jag har köpt till kvällens filmer, ska
se några avsnitt av serien 24 som jag numera är beroende av hahah så himla bra.
Hoppas ni alla har en trevlig fredag!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe aa klockren kråka :P

2009-03-21 @ 10:22:52
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0