Söndag 1 mars

o min kära hund Albin har namnsdag idag :P haha.

Jo, har tyvärr inte kunnat uppdatera nåt under helgen pga att jag har
fått nåt skit virus på datorn :/ Jonas ska installera nåt virus program så
då hoppas jag att skiten försvinner. Under helgen har jag typ bara jobbat,
har inte gjort nåt speciellt förutom idag då jag träffade Nina en stund :)
Imorgon är det dags för träning igen, nu längtar jag faktist att få kämpa o
svettas lite hehe det var ju ett bra tag sen jag var på gymmet så nu det
nya tag som gäller, ska ligga i hårt nu framöver. Åh nu hoppas jag att denna
vecka kan gå lika fort som alla andra har gjort, längtar tills fredag då
jag + några tjejer till ska åka till Göteborg o hälsa på Beri :) ska bli as kul!
Jo just det, jag och Rosie var ju och åkte pulka i torsdags hahah tog några
kort men det blev inte så många som vart bra eftersom det var så mörkt ute.
Men jäklar vad skoj det va hehe :D

Nu ska jag hoppa ner i sängen med älsklingen o mysa lite...
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vill också åka pulka o fjanta mig haha

Vi får ta det nästa år ;)

2009-03-02 @ 09:03:49
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0