Sängen som gäller!

Tänkte bara först skriva några rader så ni vet att ja lever :P

Ikväll så har jag haft Rosie på besök, alltid lika trevligt =)
tycker om våra sena kvälls fika och våra samtal som vi kan komma
in på hehe. Ikväll så har vi snackat en massa minnen b.la om när
vi gick på högstadiet och hur vivalla har förändrats från den tiden då
vi växte upp där. Vi kom iallafall fram till att det var 10ggr så bättre förr,
allt som fanns i området som var bra/roligt har dom tagit bort :/ och
framförallt skolan som dom byggde om som skulle bli sååå mycket finare.
Ne usch då såg det fan bättre ut förr tycker jag men men. Nu har jag betalat in
alla räkningar så nu är det äntligen klart, hatar att göra det! inte för att se pengarna
försvinna utan bara för att det är SÅ tråkigt haha. Nu ska jag gå in och lägga mig
o sova, känns tungt att hålla ögonen öppna nu :P ska upp ganska tidigt för att
möta upp Sandra vid gymmet :) ska bli riktigt skönt o få träna lite igen.

Sov sött gott folk!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jag hoppas att det blir gott :) vill inte ens provsmaka för då förstör jag pajen ;)

2009-03-30 @ 15:34:27
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0