Min fredag..

Började med att jag bara var hemma och tog det lugnt, fixade
lite mat och glodde en massa på tv hehe... jag orkade inte göra nåt
vettigt :P Sen så pratade jag med Rosie och vi bestämde oss för att
gå på bio senare på kvällen, även Sandra ville hänga med. Så dom
kom hem till mig vi 19-tiden och vi fikade lite snabbt och sen åkte
vi upp på stan. vi valde att se män som hatar kvinnor. Det var verkligen
en skit bra film, lång men ändå spännande hela tiden sånt gillar vi ;)
Så det var varit en lugn och skön dag, kan behövas ibland.
Imorgon ska jag jobba och sen packa i ordning det sista för på tidigt
på söndag så drar jag upp till dalarna för lite ledighet hos mormor <3
Mamma är där just nu så hon åker hem med mig sen på tisdag, lite
roligare att ha sällskap under bilresan hahah.

Nu ska jag gå o lägga mig, är super duper trött.... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har utmanat dig... igen haha

2009-03-16 @ 00:12:22
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Vill du komma på homeparty med inredning att göra den 29:e mars? klockan 15.oo är det. Eller du kanske jobbar den helgen?

2009-03-17 @ 23:00:49
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0