En härlig dag!

Ja, pappa och bror + tjej kom ju hit och fikade en stund på förmiddagen,
var trevligt ;) Sen när dom hade åkt hem så tog jag och älsklingen med oss
hundarna och åkte i väg till hjälmarbadet. Vi gick på en skogs prommenad vid
vattnet. Albin var hela tiden så intreserad av fåglarna som badade i vattnet så han
skulle upp på alla bryggor som fanns där ute. Så började Hera busa med Albin när
vi stog ute på bryggan och klumpig som hon är så ramlade hon själklart i det kalla
vattnet. Haha jag fick panik och trodde att hon skulle drunkna medans Jonas stog och
as garvade hahah vi kände på oss att nåt sånt skulle hända. Hera är ju inte den
smartaste som finns så vi vart väl inte så chockade :P och söta Albin som är LIV rädd
för vatten hoppade i och skulle fram till Hera. Undra om han skulle försöka
rädda henne? När dom sen hade kommit upp ur vattnet så sprang dom runt som
två galningar dom  var överlyckliga :) När vi sen skulle åka hem så stannade vi på
Willy´s här i tybble för att handla lite mat. Fan vilken dålig affär säger jag bara,
det var  typ tomt i alla hyllor. Det ända köttet som fanns att köpa var köttfärs?!
Nej så dit ska man verkligen inte åka om man ska stor handla. Så vi fick gå in på
ica istället.
Nu under kvällen så har vi spelat lite wii och bara haft myspys, underbart!
Nu ska vi ut med hundarna på sista prommenaden för ikväll,
sen ska jag gå och
lägga mig är jätte trött. Är ledig imorgon också, får väl se om det blir nåt skoj ;)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha klart det är roligt att bada ;)

Sist jag var på willys där så hade dem allt faktiskt. Det händer ibland att de har slut på grejer.

2009-03-23 @ 08:27:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0