Bakis dagen :P

Nedå, är faktist inte bakis som tur är haha.
Igår så var Linda och Sandra hos mig, vi för festade
och hade trevligt. Blev mycket dans och tog en del bilder
som jag kommer lägga upp här när jag får tid hehe. Vi gick
sen till thao och tog oss en varsin öl. Det var första gången jag
var där, helt ok ställe. Sen drog vi vidare till strömpis där vi var hela
kvällen. Vi dansade och hade skoj, o jäklar vad mycket folk det var ute
trots att det är löning nästa helg haha. Nu har min pappa kommit till mig
och vi ska käka pizza och om en stund som kommer brosan och hans
tjej, så det blir fika time. Senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra,
är faktist sugen på att göra nåt skojsigt ;)

Hörs mer sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0