Tillbaka igen...

Ja, äntligen så skriver jag ett inlägg :P
Vi har ju flyttat nu :D så det är därför jag inte har
haft tid/ork till att skriva nåt inlägg förrens nu. Nu har
vi fått i ordning det mesta här hemma så nu ser det fint
och hemtrevligt ut ;) är verkligen SUPER nöjd att vi tog denna
lägenhet. Det är väl lite små fix kvar såsom tapeter och lite annat
men det kommer vi fixa så småningom, vill bo in oss först så vi
vet hur vi vill ha det och sen välja tapet o så. Nu ska jag väl sitta här
vid datorn en stund till och sen kanske ut på prommenad med vovvarna.
Sen blir det sängen så att jag orkar upp imorgon till jobbet.


Ha en fortsatt trevlig kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

du får lägge ut kort den på det nya hemmet så man får se hur ni har det :D

kram

2009-06-21 @ 22:09:09
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0