Sorry...

Skulle ju skriva ett inlägg + lägga upp bilder igår
kväll men jag var sååå trött så jag orkade inte sätta mig
vid datorn :P Igår eftermiddag så åkte jag och Jonas iväg till
marieberg och handlade medel till hundarna så dom inte ska få
några fästingar. Efter det så åkte vi vidare ut mot säbylund och
hundarna lekte vid vattnet och jag och jonas satt och hade det mysigt
på en filt med lite kaffe ;) Hera vågade till slut hoppa i vattnet så hon tog
sig några sim-turer men Albin den lilla fegisen han lekte mest på stranden
heheh... Så vi satt där till typ 17:30 och då åkte vi vidare hem till Jonas mamma
och hennes gubbe, dom hade beställt goda sallader till oss alla så vi satt
och käkade o glodde på deras hästar =) såå fina hehe och jag tog mig faktist
en rid-tur efter ett tag men självklart så gick Jonas mamma bredvid och höll i
hästen hela vägen. Jag är fortfarande lite för feg för att rida själv men jag ska åka
ut dit några gånger o rida så förhoppningsvis så kommer jag våga rida själv sen :P
Vi kom hem vid 22-tiden och då var det bara att hoppa in i duschen och sen sooova..
Jag var så trött så jag höll på att somna redan i bilen. Jag tog några kort igår som jag
hade tänkt att lägga upp men det får bli sen ikväll för snart ska jag dra iväg till jobbet.




Ett stort GRATTIS till Eya som fyller 1år idag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Eya tackar! :)



Bra att du vågade dig på hästen! Skulle vara kul om jag kunde få följa med nån gång ;) Puss!

2009-06-10 @ 17:44:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0