Halloj =)

Dags för ett nytt inlägg igen ;) idag så har det blivit en del
gjort här hemma och i den gamla lägenheten, tur att vi får hjälp
av Robert & Malin :D Jag och Malin var i den gamla lägenheten och
rev ner lite gamal tapet och spaklade så imorgon åker vi tillbaka dit
och fixar resten. Här hemma blir det så fint såå :) är riktigt nöjd redan och
det är ännu en helt klart, så det blir nog kanoners!
Nu ska jag plocka undan lite skit och diska lite.. sen går ja o lägger mig.
 


Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Nina

På fredag är vi upptagna men annars finns det inga planer. Hör bara av dig nån dag som passar, jag kommer ju som sagt inte fram till dig hehe

(inga pengar på mobben just nu heller :/ )

Puss!

2009-06-23 @ 23:58:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

petra lägg upp bilder på din lägenhet puss bee

2009-07-01 @ 23:16:20
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0